A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Електрорадіотехнічний ліцей
місто Полтава

Інноваційні трансформації у сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії

Дата: 22.11.2024 08:34
Кількість переглядів: 11

 

Фото без опису

12 листопада Національний центр «Мала академія наук України» спільно з партнерами з НАН України, НАПН України, МОН України й міжнародними партнерами із США, Польщі, Ізраїлю провів V Всеукраїнський відкритий науково-практичний онлайн-форум «Інноваційні трансформації у сучасній освіті: виклики, реалії, стратегії».

Понад 1000 учасників з різних регіонів України зареєструвались для участі у форумі, серед них: 44 доктори наук, 160 кандидатів наук, понад 150 аспірантів, близько 300 педагогічних працівників шкіл та училищ, а також 250 науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти.

Форум відкрив президент МАН Станіслав Довгий. У промові він окреслив напрями розвитку наукової освіти в Україні. Також учасників привітали: народний депутат України, заступник голови Комітету Верховної Ради з питань освіти, науки та інновацій Сергій Колебошин, ректор Донецького державного університету внутрішніх справ Сергій Вітвіцький, проректор з наукової роботи Українського державного університету імені Михайла Драгоманова Григорій Торбін та директор Центру українсько-європейського наукового співробітництва, професор кафедри адміністративного, фінансового та інформаційного права Ужгородського національного університету Михайло Віхляєв.

Піч час форуму виступили 167 спікерів, вони презентували власні дослідження і ділилися думками. Крім того, оргкомітет отримав близько 180 наукових доповідей, що висвітлюють проблеми сучасної науки та освіти, інноваційні проєкти й технології. Ці напрацювання опублікують у збірці тез.

На пленарному засіданні виступили з доповідями Володимир Широков — доктор технічних наук, академік НАН України, директор Українського мовно-інформаційного фонду НАН України; Олександр Палагін — доктор технічних наук, професор, академік НАН України, заступник директора Інституту кібернетики ім. В. М. Глушкова НАН України; Максим Гальченко — доктор філософських наук, директор Інституту обдарованої дитини НАПН України; Ілля Левін — доктор технічних наук, професор Холонського технологічного інституту, Ізраїль; Фабіан Андрушкевич — доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри дошкільної та початкової педагогіки Інституту педагогічних наук Опольського університету (Польща); Павло Антоненко — доктор наук, професор Університету Флориди, директор Нейронної лабораторії у Школі викладання та навчання (Гейнсвілл, штат Флорида, США); Вікторія Сидоренко — докторка педагогічних наук, професорка, директорка Білоцерківського інституту неперервної професійної освіти ДЗВО «УМО» НАПН України; Наталія Лісова — докторка педагогічних наук, професорка, проректорка КНЗ «Черкаський ОІПОПП Черкаської обласної ради»; Олексій Караманов — доктор педагогічних наук, професор, завідувач Науково-навчальної лабораторії музейної педагогіки Львівського національного університету імені Івана Франка. Провів пленарне засідання Олександр Стрижак — доктор технічних наук, професор, заступник директора з наукової роботи Національного центру «Мала академія наук України».

Наукові напрямки форуму були представлені в 11 тематичних секціях, серед яких: активи інноваційного розвитку освіти: технології, методики, ресурси; цифровізація освіти на засадах STEM в умовах євроінтеграції; інформаційно-цифрові середовища закладів освіти: трансформація, безпека, вплив AI; soft skills — навички XXI століття: що найбільше цінують роботодавці; впровадження наукової освіти в український освітній простір: закордонний і вітчизняний досвід, перспективи; трендвотчинг ринку праці в системі підготовки й підвищення кваліфікації фахівців в умовах повоєнного відновлення України; управління адаптивними процесами в освіті в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення; актуальні проблеми реабілітаційної психології в Україні; розвивальний потенціал віртуального освітнього простору; багаторівнева система підготовки педагогів профільного і професійного навчання в умовах освітньо-науково-виробничого кластеру; позашкільна освіта: теорія, практика, методика.

МАН Позашкільна освіта


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора