A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Електрорадіотехнічний ліцей
місто Полтава

Виховна


Виховання – велика справа, вона вирішує долю людини.

В.Белінський

Виховний процес ДНЗ «ЕРТЛ м. Полтави» є невід’ємною складовою освітнього процесу, який ґрунтується на загальнолюдських, культурних цінностях Українського народу, цінностях громадянського (вільного демократичного) суспільства, принципах верховенства права, дотримання прав і свобод людини і громадянина, принципах, визначених Законом України «Про освіту». Організація виховної роботи в умовах воєнного часу має свої особливості, тому головною метою виховної роботи є гарантування безпекової складової здоров’я особистості, забезпечення її фізичного, психічного, соціального та духовного благополуччя. Основними напрямками і завданнями виховної роботи навчального закладу є:

  • створення умов для формування та розвитку учнівської молоді як фахівця і особистості, її нахилів, здібностей, талантів, інтелектуальності, забезпечення трудової підготовки майбутнього спеціаліста, виховання національної і загальнолюдської моралі, духовності і культури;
  • оволодіння здобувачами освіти базових знань із основ безпеки та формування поведінки правильних безпекових дій;
  • формування рис і якостей «українця-переможця» у війні російської федерації проти України, зокрема, почуття патріотизму, моральної стійкості, сили волі та твердості духу, вміння протидії ворожій пропаганді, виховання віри в перемогу, підтримка власного емоційного ресурсу; здатності та вміння протистояти негативним емоціям, стресу, почуттю небезпеки; виховання співчуття, милосердя, бажання прийти на допомогу, долучатися до волонтерської роботи; формування національної свідомості, любові до рідної землі, свого народу, бажання працювати задля розвитку держави, готовності її захищати;
  • створення умов для засвоєння загальнолюдських і національних цінностей, виховання ціннісного ставлення особистості до Батьківщини, національних символів, суспільства і держави, людей, природи, праці, мистецтва, до себе, самовиховання і самореалізації особистості;
  • органічне поєднання організаційно-педагогічної, сімейно-родинної, національно-культурної та просвітницької діяльності педагогів, батьків, здобувачів освіти;
  • налагодження зв’язків та координація зусиль усіх соціальних інститутів у справі виховання;
  • здійснення соціально-психолого-педагогічного супроводу навчально-виховного процесу, патронажу соціально незахищених категорій учнів;
  • організація та проведення превентивної правовиховної роботи, спрямованої на зниження рівня злочинності  серед учнівської молоді;
  • забезпечення ефективної профілактики девіантної поведінки учнівської молоді, дитячої безпритульності, ведення профілактичної роботи щодо попередження залежностей та шкідливих звичок (запобігання та подолання тютюнопаління, вживання алкогольних та наркотичних речовин,) профілактики ВІЛ-СНІДу;
  • проведення консультаційної та профорієнтаційної роботи серед здобувачів освіти, так і педагогів та батьків.

Основними загальнодержавними напрямами виховання ХХІ століття визначено: «людиноцентризм» із гуманним світоглядом, компетентнісний підхід, особистісно зорієнтоване спрямування. Виховання особистості з активною життєвою позицією – одне із завдань закладу освіти.

Наскрізною лінією виховної роботи в ліцеї є формування громадянина-патріота своєї держави; інтелектуально розвиненої, духовно й морально зрілої особистості, здатної протистояти асоціальним впливам, розв'язувати власні проблеми, а також сприяння розвитку професійної й життєвої компетентностей у здобувачів освіти.

У ліцеї створено умови для:

  • зміцнення здоров’я учнів, ведення ними здорового способу життя, застосування народних традицій; 
  • плекання в учнів історичної пам’яті, національної свідомості та самосвідомості, гідності й гордості;
  • виховання в учнів високих моральних якостей, етичних, духовних цінностей, принципів народної і загальнолюдської моралі, милосердя;
  • формування в учнів патріотизму, високої громадянськості, широкого політичного кругозору;
  • участь їх у громадській діяльності, політичному житті, зміцненні української держави;
  • виховання високої правосвідомості, правової культури студентів, формування поваги до Конституції України;
  • формування в учнів економічної, екологічної художньо-естетичної культури, готовності пізнавати та засвоювати естетично-духовні скарби рідного та інших народів;
  • виховання працелюбності, пошани до професійної праці, поваги до фізичної та розумової праці, активної й творчої трудової діяльності, формування професійної майстерності.

Ліцеєм здійснюється соціальна підтримка дітей-сиріт, малозабезпечених сімей та інших учнів, із соціально вразливих категорій, надається матеріальна допомога за їх заявою та дітям, сім’ї яких опинилися у складних життєвих обставинах.

 

 

 

Головною умовою виховної роботи щодо гармонійного розвитку здобувачів освіти ліцею є тісна співпраця учасників освітнього процесу: заступників директора з навчально-виховної та навчально-виробничої роботи, методистів, майстрів виробничого навчання, класних керівників, кураторів, бібліотекаря, керівників гуртків, учнівського самоврядування, батьків, громадськості. Саме від майстерності педагогів залежить, чи зможуть організувати виховний процес таким чином, щоб відбулася творча співпраця учасників освітнього процесу, в якому кожен був би зацікавлений виховною роботою.

План заходів з нагоди акції "16 днів проти насильства" 2022

Вчимося бути чесними громадянами. Скажемо корупції - НІ!

Онлайн-тестування Права і обов’язки пішоходів 

Булінг. Поради учням і батькам

Торгівля людьми. Види експлуатації

Злочин і покарання. Адміністративна відповідальність

Урок милосердя. Толерантне ставлення до людей з обмеженими фізичними можливостями

 

Дата: від до Скинути

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ БЕЗПЕКИ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ІР-ВІДЕОКАМЕР

З метою забезпечення заходів, які сприятимуть нейтралізації загроз інформаційній безпеці та обороноздатності України просимо ознайомитися з наданими рекомендаціями.

11:58 21.06.2023

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора